Wednesday, August 12, 2009

Can You Hear Me? I Can't Hear You Too!

呢排其中一樣令我明顯辛苦左的事, 就係每句說話要講兩次... 對Carol係, 對同事係, 對朋友都係... 好辛苦, 完全有唔想講野的感覺, 其中一個好大的原因係, 有好多野講第二次就無左個價值...

有見及此, 我很留意著自己說話的狀況, 但我不覺得自己說話細聲了... 定係其實不嬲都係無人聽到我講野, 只不過呢排多人話我知?

另一方面, 其實我呢排都成日聽唔到人講野, 成日要估對方講乜... 對Carol係, 對同事係, 對朋友都係... 好辛苦, 加埋人地聽唔到我講野, 有放棄用語言同人溝通的衝動, 我都係做返我的電車男算啦不如...

有見及此, 我開始睇埋人個口的動作, 希望有少少幫助... 結果係無用, 因為原來大家講野都好快... 唔通我患弱聽了...

我懷疑導致我越黎越聾啞的原因有:
1. 香港嘈左... 係條街度真係乜都聽唔到...
2. 聽得耳筒多左... 日日都有30分鐘以上...
3. 我唔專心左... 成日都諗緊野...

No comments: