Tuesday, August 04, 2009

<<心地唔好>>

颱風"天鵝"為一班恨假恨到發燒的朋友們帶來希望, 當然最後帶來左失望啦。有網友比喻"天鵝"係女人, 因為佢扭扭拎拎, 其實扭扭拎拎的, 不嬲都唔可靠架啦~ XDD

見到有朋友話擔心, 今日會考放榜, 係咪唔應該望打風呢~ 我睇完, 笑左一聲, 三號風球會多三分, 八號風球會減五分嗎? 我都知咁諗好刻薄, 但相對於考到幾多分, 入唔入得返原校, 呢個風, 太小事了吧。八號風球的話, 放榜會延遲, 其實有咩影响呢? 都係風球過後, 大家又返學校放榜, d phase1/2/3 都再延遲, 要搵學校的考生們都係公平地在濕滑的地上搶學位。在人生的回憶上加上"我放榜果日打風"而已, 但我多左一日假喎~

你地話, 我心地係咪好唔好呢...

1 comment:

4wai said...

冇咗日假>.<