Monday, August 24, 2009

<<人在中環>>

屈指一數, 原來睇左"人在中環"兩年了, 在web2.0的世代中, 睇一個blog兩年不是那麼困難, 但我一直沒有un-subscribe到, 因為我覺得有睇的價值。

一年前, 書展中買了CK的"人在中環2", 不過最後, 我今個月才睇。

一篇篇的blog, 不算難睇, 看了不到一星期便看完, 你說很好看嗎, 我又覺得不是, 但我會被吸引到去睇完佢... 好多書, 我好快會放棄。我都諗左一陣, 到底係乜野吸引到我睇完本書呢? 我諗, 係因為CK有自己的一套理論。

吸引在於, 我可以去睇屬於人地的一套理論, 你可以睇下人地點諗野, 同自己同定唔同, 係咪有野學。

最近睇緊幾個blog, 都幾有趣, 得閒可以跟大家分享下~

No comments: