Wednesday, September 02, 2009

<<呢排>>

架車整返, 個pat靚過塊面。

同Carol, 老小姐, 維維去左海港打邊爐, 宵夜價每位$110, 幾好食。

想買相機, 但仲諗緊邊部, 都係考慮Canon.

同天欣食左一餐約左好耐都約唔成的飯, 傾足兩個鐘, 但唔記得請佢當生日飯。

我想買的air max仍然落唔到手。

多左波打, 亦多左會開, 但都係教會的會多。

就快收樓, 好多野要諗定, 裝修呀, 傢俬呀, 屈朋友送乜呀...

朋友的感情事, 好睇過電視劇, 以為網上情緣好童話, 之後來個女人接受苦等的男人, 無言。

多左去cafe睇漫畫, 很享受的時間。

Eddie and Yan 就搬, 就如Friends所講, 這是"一個時代的終結"。

4 comments:

Max said...

> 屈朋友送乜呀...
送個攬枕俾你~~

老賤 said...

我話左我送1st aid kit...XD

你快d諗下邊部canon好
等我參考下

阿振 said...

我覺得first aid kit呢d咁貴重的東東, 真係受之有愧...

如果你退而求其次送部G11俾我就好喇...

老賤 said...

你同carol絕對承受得起我呢份厚禮!
無謂要埋g11呢d垃圾啦XD