Sunday, September 20, 2009

<<有果句講果句...的話>>

如果做人真係可以有果句講果句... (聲明,我想講的對象係多於六個人)

第一句想講係,可唔可以話我知我隊友係邊個?
第二句想講係,可唔可以話我知正選有邊個?
第三句想講係,球証吹得嚴唔係用“係咪都吹“黎練的。
第四句,如果三球波俾你,你接唔到,可以話我錯,如果到十球接唔到,都仲可能全部都係我錯,但如果KEEP住接唔到,係咪應該諗下會唔會自已有“少少可能“有問題,而唔係下下都好似自已無辜同人地做錯呢?
第五句,如果真係志在WIN,早D講,志在FUN,都早D講,唔好一日到黑話點抽點抽,幾多隊,因為無論幾多隊,想WIN都係WIN晒佢,想FUN都係玩晒佢。而唔係話WIN唔到幾多場,就FOR FUN ONLY,好核突。
第六句,如果叫人出多D聲,人地出聲提你,你要聽。

最後,無講出黎,同自已講左六句...

第一句,又係個個都覺得無問題,咁我都無問題了,這是我生存之道,可以算作順服和捨己嗎?
第二句,繼續努力。
第三句,好彩我唔會累到抽筋,因為今日無停過咁打兩個鐘,雖然唔知做緊乜。
第四句,我好想真係打波。
第五句,仲有五分鐘走得...

當聽到輸頭兩場,之後輸晒都無所謂之後,我同自己講,原來我仲有火。

No comments: