Friday, August 01, 2008

<<放假>>

昨天放了一天病假。細佬好奇的問我, "你係咪插水咋?你唔係病到返唔到工架?"。Well, 我諗唔係要病都郁唔到先請病假, 如果foresee到返多一日工會好大鑊, 都應該請啦。而尋日一起身個喉嚨仲好痛, 就應該係惡化中喇。

Send完SMS話請假, 上返床諗住訓, 訓左一陣, 響call。打電話俾同事, 打完都醒晒了... 睇完醫生, 食飯, 食藥, 三點幾諗住訓一陣, 點知真係訓一陣, 又響call, 又打電話... 之後乾跪remote返公司做左一陣野... 究竟我有無休息多左呢...

放假在家, 無乜野做, 睇下片, 睇下書, 對住間房, 好怪的感覺, but not in a good way. 我想住在一個安靜的地方, 至少唔好成日有無大吵大鬧, 樓下唔會人來人往, 而家果度, 都叫合格, 除左中銀過去一星期的熱潮令我在鬧鐘鬧前先被人聲嘈醒。我想間屋大d (每個人都應該咁想), 同埋我想間屋少d野。少d野黎講, 其實唔係要"少"d野, 而係要有用的東東先存在, 無用的東東就扔啦... 原本想趁病假, hair cut, 執房, 但兩樣野都無做到, 失敗。

No comments: