Wednesday, July 23, 2008

<<考成點?肥左囉~>>

尋日去考車, 肥佬收場。雖然話都幾預左, 少少失望都係難免。當然, 我一向都知自己對"車"呢樣野真係唔太識, 但我又真係會覺得個師父唔係好負責任... 一個師父, 唔話你知幾時應該做d乜, 無做就鬧, 都ok, 我覺得咁係因為佢唔識教, 果d師父, 都係自己渣得叻就以為自己好醒的一類(超主觀), 又點會知道乜野係唔識, 或者知道佢真係要講俾個學生聽幾時要做乜。其他都唔多講喇, 總知主因都係自太己唔叻啦。

要排過期考車, 知道幾時考先再搵師父補鐘(如果好師父介紹, 請告訴我~), 咁呢一兩個(可能係三四個)星期就應該得閒少少, 抖一下。要考過, 又係一筆錢, 如果touch wood再肥佬, 我可能真係會放棄... 考返自動波算。

1 comment:

Hululu said...

你一定係手中有車,心中無車喇
到你去到手中無車,心中有車既境界,就唔使怕啦!