Wednesday, August 20, 2008

<<奧運有感 - 八金>>

今屆奧運, 一定係我最投入的一屆, 幾乎每晚都緊貼賽事精華, 自己覺得自己可以見証到咁多"歷史", 實在有幸。當中最舉世震驚的當然係"匪而所思菲比斯"的八金夢完。好多人覺得菲比斯好"屈機", 乜都俾佢win, 無乜大驚喜。在於游過下水的我黎講, 當然又有另一番體會... 八金, 難就難在八個都金, 八個"第一", 一個"第二"都唔可以有, 因為當有一樣野慢過其他人, 你就唔夠匪而所思, 你就唔夠勁, 歷史上你的名字不會發光。呢樣野我細佬都體會過, 當三金兩個新紀錄遇上三金三個新紀錄, 人們連你的名字都不會提一下。當然, 游水本身無撞彩, 好多時比賽前都大概估到自己排第幾, 係呀, 係幾悶架。

講返八金的比賽, 一開始我便關注著自由接力和一百米蝶泳, 因為不是他(和美國隊)的強項, 如果過到呢兩關, 都無乜大問題。一百米蝶泳win第二0.01秒, 事實上, 我連第二係邊個, 黎自邊個國家都無留意 (這就是我所講的世人眼裏只有第一, 沒有第二), win左, 佢係游得最快的人。至於接力... 法國隊的最後一棒唔知對自己的失誤有乜睇法, 佢的拉柴成就了美國隊0.02秒的勝利。咁就八金, 我有生之年見到有人八金。

No comments: