Friday, May 18, 2007

<<累到不行>>

前天晚上, 五點醒了, 床上打滾到八點; 昨天晚上, 四點八醒了, 床上打滾到八點所以說, 不是我不想多休息, 而是休息不來。今天很累的上班, 沒有心情工作, 看著2005-07年的照片。一個個folder 裏放著很多不同時間在不同場合拍的照片, 但有一點很想似, 近乎所有的場合, 都有她的影子原來我的人生中有六分之一是有她在身旁的。今天我發現了相片的另一個用處。

一段對話(一男一女):
我紋身好唔好呀?”
唔好啦, 好唔方便
如果我紋你個名呢?”
“…
你會紋乜野名呀咁?”
“AAAAA”
唔好啦, 你紋BBBBB, 我唔鍾意人叫我AAAAA”

家姐: 你真是一級棒, 想聽更多你的事, 因為實在太CHARM恭喜你決志了~ 閒時來一來我教會坐坐吧~!! 謝謝你的分析, 我明白的, 只是有些東東, 爛左就係爛左

另一段對話(兩個男人):
男人一定要有樓有車, 有車係尊嚴問題。
, 男人一定要有車~”
要駕車(跟女友)週圍去, 呢個係男人成功的肯定~”
咁又唔係一定要駕喎~”
???”
我講係要有人幫我駕車週圍去~”
“wow~ OK, you win~”

芥蘭: 小心上路喇~ 如果我真的去柬埔寨, 我真的會問你借背囊~

完全沒有信心處理星期日的敬拜, 請紀念。

好能能要買皮鞋, 又得用錢, 我還有千千萬萬的東東想買, 大家得閒請下我食飯~

再來一段對話:
你唔好對我咁好啦
傻瓜, 我唔對你好對邊個好?”

No comments: