Friday, May 04, 2007

<<過程but not 挑戰>>

很棒的糖水時間, up二十四, 語無倫次, 又暢所欲言, 你地實在太正了。

不過一句係係過程唔係挑戰”, 真係是日金句。不是我不看好, 而是我真的預見到事情發生的話會如何的快當然我又會想, 如果那個是我, 會是接受挑戰還是接受現實又會想, 如果那個是我, 他要接受挑戰還是只是接受現實。

為免令大家R爆頭都唔知我講乜, 讓我簡單的說明一下。情況是這樣的, AB拍拖, 簡簡單單, 但二人對生活的EXPECTATION有一點不同。我們研究的是, A遇上了一個好得的C, B黎講會係一 個挑戰, 還是只是一個過程。很深吧是的, 蠻多因素要考慮。

我記得某人同我講過, “如果J君追我, 你就有危機了。如果J君真的行動, 我有挑戰的餘地嗎? 一如以往, 好多奇怪的想法結論係, 男人都係”D

No comments: