Tuesday, September 23, 2008

<<我的年代>>

昨日老闆大發慈悲, 打風提早放人, 補習學生又唔想補習, 於是決定返家食飯。回家前到HMV逛一逛, 小小的店子, 我竟然逗留了半小時有多, 一來想用$20消磨打風晚上的兩小時, 二來有些CD我想找一找看看還有沒有得賣。

我用$20買了一齣另類電影"Delicatessen", 有興趣可以問我借黎睇睇, 我跟細佬一齊睇, 過程中無乜野講, 但最後的情節都幾有趣。

之後, 搵下CD, 找找Avril, 但太貴, 沒有買; 找找"Love Actually" soundtrack, 特價$188 for 2, 但我用了十分鐘都找不到另一隻想買的; 無意間, 看到了Westlife有2 album package, 係"Westlife" + "Turnaround", 剛好兩張都是我沒有的。

$195, 話貴唔貴, 但我一想到這真是我由細聽到大的CD, 而且仲要有最正的那張"Westlife", 便買了, 反正又可以試下用張新credit card (大借口!!). 回到家, 發現盒子爛了, 有一點灰, 希望換得成。一開過來聽, 不得了, 清楚記得是中二的一年開始聽, 還記得那些前奏, 過門, 歌詞, 太好了。我覺得Westlife都可算是見証住我成長的聽歌史, 我是中二開始聽英文歌, 當年"Lemon Tree"熱播, 仲係拍緊MI1, 聽過Boyzone, Backstreet Boys, 但最喜歡的還是Westlife 和a1. 後來a1死了, Westlife 還是生存著, 現在一至兩年還是會出album.

除了Westlife, 仲有乜野音樂係屬於"我的年代"的呢? 梅姐, 哥哥都離開了, 四大天王本人覺得睇好過聽, 王菲, 陳奕迅都可算是由小聽到大... 要再找找自己年代的其他証物(玩具)先得~

5 comments:

Hululu said...

I like Kelly Chen = =v

阿振 said...

對... 佢都結婚了, 咁你有無買返d CD呀~~

Hululu said...

冇呀!
我好後悔 miss 左佢個演唱會...

.. said...

hahaha~~ 我小學三四年級係鍾意黎明、郭富城,仲有美少女戰士~~ 哈哈哈!!

中學絕對係BSB, SPICY GIRL 同WESTLIFE 的天下!!

yy said...

hahaha
除左美少女戰士之外,同你一樣喎~