Friday, September 05, 2008

<<鹹魚白菜也好味>>

昨晚, 公司有人升職請食飯, 去左一間中環的日本料理食。理論上, 係$300一位任食, 但實際上, 佢有好多唔覺唔覺得方法令你食得好唔痛快。暗包括, 你想叫三文魚刺身, 乜乜刺身, 物物刺身, 佢就會將咁多樣野加埋做一個拼盆, 變身做拼盆後, 每樣野得返三四件, 但我地係十人枱... 而且個拼盆總會加一兩隻無人想食的"甜蝦", 於是就成日有未食完的感覺。叫左野, 好耐唔黎就預左架喇, 始終你order次收越少, 佢越so, 但好耐先黎一樣野, 黎親又問你地有無order xxx, 咁無得食就會答有架啦, 咁又食左d唔係最想食的野... 唉...都唔知攪乜。

我向來無乜坐位運(運???), 今次, 我坐左係清潔阿姐對面(對, 真係office的清潔阿姐), 係邊位(即係有一邊無人), 我大半晚都靜坐...另一面講野, 自己又聽唔到, 自己講野, 都唔知講乜野好... 好嘈的環境(飲茶level), 坐左一個鐘, 我就開始呆滯了, 食慾都下降埋。加上自己果枱d人個個都話"好飽", "無乜野想食"... 見到另一枱同事, 亂up一餐, 大吃大喝, 最後仲叫埋火鍋, 真係百般滋味... 最後借口話未飽, 走埋過果枱食火鍋先叫餐飯有大笑過下咁食呢一餐。

事實上, 我對食要求唔太高, 唔好難食就ok。當然, 要求唔高得黎都會識分好食同唔好食, 正同唔正。食飯, 好又一餐唔好又一餐, 但餐飯做左d乜先。係聚舊飯, 就唔好唱k; 係大吃大喝一餐, 就唔好就住就住; 係食d好複雜的食, 就唔好人少少; 係無所謂, 就搵d平平地, 又傾到計的地方食啦。

終於星期五。

No comments: