Wednesday, July 09, 2008

<<大事件>>

最近發生在我身上的事中, 第二大的一件當然係我終於求婚了, 而更大的就是Carol答應了~
經過左一段時間的"齋諗", 終於implement左個求婚plan, 雖然有少少out-bud, 但不打緊啦, 因為係一個好開心的moment~

Engaged, 即係我們決定結婚了, 即係我地等緊結婚. 個人而言, 呢段日子都幾難過, 因為要"齋諗"更多野。"教堂"嘛, 有了目標, 但可不可以不到自己控制, 齋諗。"住邊"嘛, 又係有了目標, 但唔知夠唔夠錢, 齋諗之餘都仲要睇下樓, 儲下錢。如果大家有乜野suggestions, 無任歡迎~

朋友話呢個係2009年大project之一, 我覺得係人生的大project之一, 但我的project goal很簡單。不用大華麗, 不用太特別, 只想舒舒服服, 開開心心, 順順利利的娶到個老婆返新屋一齊生活就可以了。


No comments: