Monday, February 27, 2006

<<你的恩典每天夠我用>>

特意比平常帶敬拜的星期日更早起, 因為我有預感, 今日要做recovery procedure

一如以往, 心中閃過的念頭閃過了, 錯信了份document, 結果一路練歌, 電話一路響

最後還是要帶完敬拜後趕回公司

三個人回到公司

J: 我返唔到小組喎, 點計先?

C: 我一打完鼔就返黎, 點計先?

D: 我渣水上電單車趕返黎, 仲要冒電話跌落水的危險, 點計先?

三個人氣氛幾好的情況下接受了現實

找出了問題所在, 三人一笑置之, 雖然可以話唔係全部都係我責任, 但我覺得我有99%責任。

因為返了公司, 所以唔知信耶穌點可以有飯食, 亦錯過了一次分享的機會。

買了一盒十元燒味雙拼飯盒, 趕回教會開小組, 還好不是錯過了很多。

簡單的步驟, 一次接一次的祈禱, 每一次每一個組員都開聲, 很好。

大家都有讀羅馬書, 很好。

大家都盡量參與新造營, 很好。

小組在成長著, 但我還是想加速。

小組完後, 又亂打左一陣鼔, 跟大家亂up左一陣, 走。

不斷走, 走到差不多, 食飯。

第一次跟妳這樣認真的談靈命, 很驚喜, 了解多了。

主啊~ 我承認我對你的信心不足, 但你的恩典實在太豐富了。

如果, 妳確定那些是神給妳說話, 去做吧, 神必會為妳開路的。

未來幾個月的計劃, 暫時就這樣吧:

10/3 – 12/3 新造營

13/3 讀畢使徒行傳

14/4 – 16/4 澳門短宣

5/2006 受洗班

6/2006 受洗

未來幾年的計劃, 就當worst case咁行先啦。

4 comments:

yy said...

計劃..加油呀~~

worst case?

阿振 said...

你都要幫手~

yy said...

未來幾個月就明丫
未來幾年就唔知係咩喇..

阿振 said...

果樣由佢先啦~