Saturday, February 11, 2006

<<你地明的話…我唔講喇…>>

即係唔係話你廢但你又真係俾唔到我睇你做到野你明唔明呀即係唔係話你廢但你又真係做唔到野出黎俾人睇嘛你明唔明呀
唔係話唔想一齊, 但我都想自私一下, 多一點要求你明唔明呀
男人是靠外表的唔好以為只睇外表好膚淺外表唔係淨係講樣的你明唔明呀只為外表好一點, 男人可能要改變很多很多真係唔知你明唔明
唔係話唔想同你講野, 唔係話你個人固執, 係我真係無辦法同你好好溝通根本思考方法就完全唔同你明唔明呀我知你睇我唔起即係唔係話我都睇你唔起呀唔知你明唔明
有時, 有些事情可以坦白一點多好, 不是我不想同你地講, 而係我真係唔知可以點講, 但我真係有替天行道的感覺, 好似所有人都要學你地先叫做正確咁諗唔明唔明你地諗乜
我是一個怪人, 喜歡別人欣賞, 認同但我又真的覺得自己很不濟如果你地明就好喇雖然我都唔係好明

一個人最大的問題, 就是覺得自己無問題
你地明唔明呀?
你地明的話我唔講喇

No comments: