Friday, July 20, 2007

<<還有一日@忍無可忍>>

明天就開始今年的短宣旅程, 原本我應該甚麼都不想, 專心的準備上路, 但實在忍不了。因為有人同我講左d, 我最受不了這種人, 要好好發洩一下

我真的想跟你講, 唔好拎住18,9k人工同我呢d cheap人講人工低, 真係一d都唔好笑, d都無共鳴。更唔好同我講有幾辛苦, 覺得苦, 因為你的眼睛未張得開, 未看清楚呢個世界。可能我真係唔配做高級人, 一世都只係一個無出頭的傻仔, 不過不打緊, 我知自己做緊乜, 唔係下下都話唔想做, 跟住話想走, 想左兩年, 都係想走係咁想走, 咪走囉但想回來, 我身邊也真的有很多呢種人有車但話無錢, 買名牌又話無錢可能係我真係太無大志, 對由始至終, 了解我的人都知道我有這個想法很久了, 我還是做一張地毯好了

男人到底是甚麼勳物, 這麼容易有情緒真麻煩

No comments: