Friday, July 17, 2009

<<三份工>>

打左工四年, 做左三份工, 每份工都係做"programmer", 雖然話第一份工人工偏低, 但之後每一份都俾前一份多左50%人工, 人工高左, 但寫的code少左... 應驗左我大學時成日講"我第日真係唔想寫一世code"。

唔想寫code, 第一, 真係唔太鍾意debug, 尤其是係唔知佢鬧乜的bug, 攪餐死又無成功感; 第二, 性格問題, 我都係鍾意對人多過對code; 第三, 因為寫code係freshgrad都可以寫到的... 記得果陣幫中二學生補習, 佢電腦科教.NET, 而我果陣份工就係寫.NET. "中學生都做到我份工"發生左... 我比佢多的係一個degree, 一套mind-set同埋attitude...

我覺得我都叫係"好彩"的一群, 至少人工過得去, 又唔會做到pk, 有時間去玩去拍拖。同身邊朋友食飯, 都係聽佢地話份工好悶, 好唔掂, 無得救, 但又只可以繼續做, 日日返工做野, 放工返屋企坐, 都係等星期六日, 因為星期六日可以全日都坐係屋企抖。好多時我見到呢d朋友, 我都會諗... 真係咁唔ok仲做? 真係咁無彎轉? 咁你想要d乜先...

如果你話我工作路上好彩, 我會話最好彩就係三份工的senior都係肯做肯搏的人。第一個senior同我講, 話人工低唔緊要, 做兩年就夠, 乜都學晒佢, 學到人地問乜都答到, 學埋自己工作的方式, 點manage自己的task, 再學點對外, train下自己的soft-skill。第二個senior同我講, soft-skill要努力儲, soft-skill先係最值錢的, 做一百個行得走得的application都未必夠manage一單project manage得好來得eye-catching。到而家第三個senior, 叫我focus係對外, 繼續都係學呢度的businese, soft-skill同pm... 很好彩呢, 較係我想做的。

當然, 點都仲要做d唔想做的tasks, 唔通programmer真係可以少少code都唔掂咩... 咁點好呢... 努力d做囉... 唔係自己強項唔等於做唔黎, 肯唔肯做架o者...





No comments: