Wednesday, April 22, 2009

<<大學畢業生>>

大學畢業生, 即係畢左業的大學生, 呢班人一定有一個身份, 就係現在呢一刻做緊大學生的師兄師姐。呢d師兄師姐有一部份對自己"掂過", "參與過" 的團體有一百二十分歸屬感, 所以會不斷返去個團體度做"顧問"或者"嘉賓"而我由大學生到而家做左兩三年, 都係覺得, 呢班人好唔順眼......

第一個唔順眼的原因, 係呢班人好煩... 好多意見, 因為佢地會覺得自己用過果套work或者唔work, 出於好心, 一定會說服新一代參考佢地的經驗。本來成人之美係君子所為, 但呢班人因為太有歸屬感, 覺得唔可以俾事情出意外, 當佢地的意見不被採納時, 由"意見提供"變成"出言相勸", 最後分分鐘變成罵戰。

第二個唔順眼的原因, 係呢班人咁肯返黎幫手, 我硬係會覺得佢地另有目的, 你話我小心眼都無法, 可能係promote野, 可能係揀卒... 我唔知道, 但... 邊有人咁得閒/好心/熱情係大學生活架... 讀完書就係讀完書... 唔明白... 如果呢班人真係咁purely返黎幫手, 其實我仲驚... 呢班人肯定係超得閒, 無野做, 或者搵地方逃避現實/找回自我...

當日我第一次覺唔順眼, 係諮詢, 我上莊, 人地諮。一班三唔識七的人黎到, 吵吵鬧鬧, 似老賣老的怒問問題, 中間又夾雜著表揚自己當年的豐功偉績, 最後個諮詢攪通頂, 我又唔覺得真係得著d乜。上莊P仲行黎細細聲話, "捱埋個諮詢, 之後就你地世界喇", 但我印象中佢之後怒問左一個鐘問題, 仲自己provide埋model answer打圓場...

不過, 我接受到返去睇下新一代點做野, 接受到返去睇下d event, 懷緬下過去, 做下老人精, 應該又會係一番滋味。

3 comments:

Max said...

我地又返去踩踼啦 XDD

Tommy Choi said...

做乜咁大感觸呀大佬?

阿振 said...

原本諗緊星期日檔案講Y世代, 諗諗下諗多左...