Wednesday, March 11, 2009

<<銀包。行山腰包。iPhone Dock>>

今年的生日還未到, 就收到三份禮物了~ 真係多謝各位老友~ 暫時收到的三份禮物, 都係屬於"自己唔會捨得俾錢買"的一類。但其實每件都有少故事:

先講銀包, 銀包係Carol送的~ 很喜歡, 但呢個銀包很harsh, 無散銀住不在話下, 只能入六張card兼無位放相放單, 只有在中間的一個money clip。媽看到後拿起來認真審視, 問"咁好用咩?", 乜都裝唔到。事實上, 就係貪佢乜都裝唔到, 要諗清楚到底我要放d乜野入去... 最後, 兩張信用卡, 一張八逹通同cash搶到了位置, 而現在被提名的包括百佳易賞錢小卡和另一張信用卡。攪咁多野, 其實都係想一個字: "薄"。而在再用返card holder, 但即使張銀包同card holder疊起來, 都仍然很薄呢~

行山腰包, 一個小腰包加上兩個水樽位的結構, 好不好用, 不知道, 一年用唔用到三四次都係唔知道, 所以真係唔捨得俾錢買。但每次行山又要拎一個重重地的背囊, 飲水又唔太方便, 如果行很甘還好, 但如果只係簡單三四小時的山徑, 都係輕裝上路好~ 希望可以快d用到~

iPhone Dock, 跟友人講我想要這個東西時, 佢根本不知道是甚麼, 去apple.com search, search到個四舊水連remote的dock, confirm我係唔係, 我話, $240的就ok了。友人問, "係咪有埋speaker?", "無喎", "咁有乜?","無架. 連線都要自己買, 淨係用黎charge電", "下..." 佢先明白點解我話覺得貴, 唔會自己買。但佢都會問, 點解唔買個連speaker, 貴少少但有用好多, 我問佢, 你見到幾錢, 佢話八舊幾有, 我話我有睇中左個... BOSE的... 不太懂得音響的友人明白了...

No comments: