Sunday, February 22, 2009

<<好的演唱會、差的位置>>

星期六晚上跟Carol去了看陳綺貞演唱會, 在買演唱會飛的一刻, 其實佢的歌我一首都唔識... 不過聽過有唔少人話佢d歌好聽, 又知佢係自彈自唱人, 最主要係唔駛排隊買飛的同時, 又可以做一個拍拖的節目, 所以就豪左兩張二百蚊飛了。

呢個幾月我都聽過下佢d碟, 睇下youtube, 覺得都真係幾好聽, 但可能因為始終係國語歌, d歌唔係好入到腦。

入到場, 發現坐山頂頂位(第二行), 佢開270度台, 但我的位置係在台背後... 東亞銀行... 你好野... 所有視覺效果都睇唔到的concert, 有幾part因為睇唔到佢個screen project左d乜, 真係唔係好知做緊乜... 好大部份時間都係睇電視... 同埋真係"聽歌"... 二百蚊的飛, 頓時覺得只值$50... 灰左...

全個concert無乜講野, 一路唱唱唱, 但無可否認, 呢個係音樂好正的concert... 隊band好勁, 陳綺貞都好勁, 嘈得黎真係幾好聽。個演唱會過左兩個鐘, 不禁同Carol講左聲"犀利", 佢真係幾勁... 把聲用得好好, 可能因為d歌係自己作, 唱出黎又幾有feel。

今次都可算係我第一次真係聽"band"的concert, 現場的感染力果然同係ipod聽無得比。雖然好多歌都應該幾舊, 但都幾襟聽。最後, 個演唱會encore左三次。

PS. 我發覺, 每個演唱會都總有一d同個歌手好唔夾的"fans"...

2 comments:

yy said...

唔夾既"fans",咪就係你地囉

我發覺好多唔夾既"fans"會無啦啦去左睇or有得睇d演唱會,d比較夾既"fans"就冇去囉

阿振 said...

哈哈, 我根本唔係fans~ 果晚坐我地前面有三個男子keep住撓手企係度...但紋風不動, 看似睇場...好奇怪...