Thursday, October 16, 2008

<<終於見到皮毛>>

重申, 題目係見到"皮毛"。有新的duty, 就係出去做UAT, 即係去d醫院度同d vender同醫生試個system, 試得ok就出街。第一次做UAT, 去左聯合, 都幾有趣, 而當中最突破的就係, 我終於知我地果team做乜... 成日話我地做Clinical Information System, 一直都唔知係乜, 成日講OTMS, OTAS, OPAS, EPR....終於大概連得埋一齊了(係我個腦度~)。

原來而家做緊的東東, 真係"有用"的, 唔係一個網站, 一個e-store, 而係真係俾醫生病人用的system, 而且真正的是在information 層面。不同的人在不同的地方要得到某一種information, 當中又涉及醫院好多好多的scenarios。幾有趣, 但都幾驚...

做UAT, 順利的話可以好無野做, 去睇住人test就得, 全部ok, 無問題。但touch wood, 有問題, 就要即刻睇乜野事, 睇下邊個人做的東東有事... 換言之, 其實要對個system幾熟下, 好多時d program 仲唔係自己寫的, 真係要做下功課。

可以出去開下會, 當然幾開心, 亦都接近左我想做的事, 但面對咁大個system, 真係要俾少少心機, 俾d時間去學多d...

No comments: