Monday, January 23, 2006

<<瘋了>>

我定是瘋了… 05 年的首位到了06年連頭五位都入不了

我定是瘋了… Annual Dinner 竟然真的一滴酒也沒有碰到口邊

我定是瘋了可唔可以忘記減數分裂和past paper的答案

我定是瘋了不斷給身邊的人安慰, 自己便變得滿足

我定是瘋了一月未過去便知道二月有多忙, 休息? 算了吧

我定是瘋了怎麼不去clarify自己的身份?

我定是瘋了不斷尋找一個人可以觸摸到我內心深處的刺, 然後告訴我它有多大殺傷力那有這樣的人由得它留在心上的某地方, 用時間把它溶掉好了

細路哥

主唱:林海峰

填詞:林海峰

作曲:陳奐仁@theinvisibleman

編曲:陳奐仁@theinvisibleman

某一年一班剛剛考完會考嘅同學約埋一齊唱K

流行曲唱到一半嘅時候

其中一位朋友問咗隔離嗰位一個問題

喂 你估吓二十年後嘅今日我地會變成一個咩人呢

二十年後

可能已經變成一個西裝骨骨嘅中環人

手帶勞力士 銀包有好多張信用卡

放工嘅時候就一齊响酒吧度

一邊望住個煙灰盅

一邊就望住隔離檯嗰個女仔

睇吓佢條裙幾時會走光

二十年後

大概終於會買咗個部好想擁有既汽車

但係仲有二十幾期要供

二十年嘞 應該轉過好多份工

識做嘅野越嚟越多

但係同時發覺學識越嚟越少

响嗰個時間 間唔中可能會去吓gym

但係做嚟做去都係減唔到個肚腩

當然二十年嚟你間唔中都會諗起一段

一路都未能放低嘅感情

女朋友越嚟越多 但係愛嘅越嚟越少

細路哥 你得到什麼 你失去什麼

你知道 what are u looking for

大概响嗰個時候可能會有身邊嘅親人離開

而响個陣時你會有好多講唔出口嘅遺憾

同時間你會發覺原來人生已經過咗一大半

同年終於結婚嘞

用左半生嘅積蓄俾左一層樓嘅首期

有車位有泳池會所

娛樂越嚟越多但係快樂越嚟越少

兩年後 可能會離婚

回復單身之後嘅一個晚上一個人响床上面

揸住個搖控不停咁轉台 食咗兩粒安眠藥

跟住點起支薄荷煙

然後流咗一滴自親人離世之後嘅眼淚

突然之間你又諗起 响二十年前

你係一個咩人 係個一晚

一大班同學約埋出嚟唱K唱到天光

仲記得係個朝返到屋企嘅時候

打開門响檯面見到有一碗屋企人留低嘅湯

碗湯已經凍咗嘞

細路哥 你得到什麼 你失去什麼

你知道 what are u looking for

No comments: